Degerforscup utomhus, fast inne

Hej ^^
Idag var det fredag, hade träning och dessutom gick jag till skolsyster för hälsokontroll. Jag var exakt 1,64... bevisat att jag faktiskt är kort...
Efter skolan skyndade jag hem och slängde i mig något att äta innan jag slängde mig in på bussen och till gittaren. Efter gitarren fick jag skjuts hem och på vägen köpte jag och mamma matsäck tills imorgon då det blir cup i Degerfors.
Cupen spelas inomhus på en konstgräsplan och det kommer att bli riktigt kul!
Är taggad, men vi måste gå upp till 7.30 för då ska vi samlas.

-Tummen till att jag äntligen fått Vampire Dairies.

-Långfingret till att jag inte kan titta på den förens på söndag.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0