Baby I am born this way



Tyckte att rubriken passade ganska bra på hur jag ser ut just nu.
Helt naturlig.
Dessutom lyssnar jag på Lady Gagas nyaste låt (asså för er som inte fattade det så är rubriken ett urdrag ur texten).
Nämen iallafall...
Just nu sitter jag och titttar på fotboll heeelt ensam. Eller asså, mamma är där nere men hon är ju tråkig så hon vill ju inte titta med mig.
Imorgon hoppas jag att jag hittar något attt göra, annars blir det tråkigt här hemma eftersom mamma ska vara borta nästan hela dagen.
Men jaja, om det blir så tråkigt kanske jag kan baka något.
På onsdag blir det huvudstaden men Emma och mamma. Shopping heeela dagen.
Rooooooligt!
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0