Tevebolagen, ta er i rumpan, nu är det ett faktum, allt handlar verkligen bara om pengar.

Seriöst, my life is over! Allvarligt talat!
Skulle precis gå in och kolla på Vampire Diaries på tv6 play för att jag missat, men nu har de skaffat någon JÄVLA premium. Varför ska alla tevebolag gå och förstöra?!
JAG BLIR SÅ ARG!
Jag vet, det är ett teveprogram tänker ni. Men det är ju så himla onödigt att hela tiden göra reklam för playkanalen när de ändå ska gå och fucka upp det hela med sina uppblåsta små pengaälskande skallar. 
Varför ska allt handla om pengar hela tiden? 
Spotify premium, nedladdningar och nu play-premium!
Asså jag blir förbannad på riktigt. Snart ska man väl betala för att ha facebook och blogg också. 
Jag säger bara:
Sluta tänka på pengar!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0