You might not see it, but everything is hidden inside.



Igår satt hela familjen och spelade spel och åt efterätt ute på altanen, det var supermysigt och det var för länge sen vi satt och gjorde något hela familjen. Det är sånt vill man minnas länge.

Annars har den här dagen inte varit något speciellt. Har städat, läst ute och tränat.
Träningen gick ganska bra, kände inte av något i låret, jag drog ju på mig en bristning strax innan Gotlandscupen. Bra tajming där...
Men iallafall så kände jag inget och därför är jag ganska glad. Dock så fick jag ont i magen när hälften av träningen gått men jag spelade sista minuterna ändå. Tyvärr blev det värre och värre så när jag kom hem så kunde jag knappt gå. Mamma hämtade vetekudden och masserade lite, så blev man liggandes en stund och sen gick det över. Vi redde ut mysteriet och kom fram till att det troligtvis var kantarellerna jag åt till lunch. 
Jag som inte ens gillar svamp...
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0