On the first day, he made a big cup of boring.

Så här såg jag ut första dagen i skolan:



Bilden blev jättesuddig men jag är så darrig i händerna så det blir oftast så haha!

Aja, första dagen i skolan då. Känner att jag inte riktigt var klar med sommarlovet. Jag skulle gärna ha några månader ledigt till. Men att träffa kompisarna var ju kul iallafall.
Vi träffades och fick lite scheman och det gamla vanliga ''Har ni haft ett bra lov?'' ''Är det kul att vara tillbaka i skolan?''
Varför ställs överhuvudtaget en sån dum fråga, NEJ, det är inte kul att vara tillbaka i skolan och efter alla dessa år som lärare borde du fatta det nu.
Efter lunch blev det det gamla vanliga, lekar... det finns nog inget i skolan som jag hatar så mycket som lekar. Aja, vissa idioter gjorde mig iallafall sur, men eftersom jag inte gillar att va arg, så bestämde jag mig för att bli glad igen.
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: ebba

sv: frida du är alltid het!

vilken jävla sexig ställing du står i på bilden ovanför hahahah!

2011-08-22 @ 20:57:52
URL: http://ebbasamuelsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0