Nyvaken tjej.



Har precis slagit mej ner för frukost i soffan. Hade knappt något i kylen så det får bli macka och apelsinjuice. Morgonfrissan klar och filten på plats. Kommer inte resa mig en centimeter idag. Är sliten efter en helt underbar tid på Gotland med världens bästigaste lag.
Fick med mej en bristning i muskeln, ett gigansiskt blåmärke, en hejdundrande förkylning och en silvermedalj.
Så sjukt stolt jag är över mitt lag. Alla tjejer är så undebara och kämpar på in i slutet! Sänder en tanke till vår kämpe Ebba som skadade sitt knä i semifinalen. Krya gumman!
Nu ska jag titta lite på teve och kanske äta lite överblivet godis och dricka te.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0