Lycka är att förlora sig i musiken.




Hejsan!
Skrev inget igår, men det var för att det inte fanns något att skriva om. Kände att det skulle bli ännu ett sånt där inlägg där man skriver hur tråkigt livet är.
Iaf så tittade hela familjen på film på kvällen. Priest hette den och är en ganska ny film. Den var faktiskt ganska bra och spännande. Satt med kudden i knät eftersom det var ''hoppscener'' hela tiden.  
Idag har jag bara gjort lite hemmagrejer som hänga upp tvätt och plocka in tvätt och hjälpt till med att laga mat. Har väl hunnit med en dusch och lite annat också.
Imorgon tänker jag träna för det var en vecka sedan cupen och efter det har jag bara legat och slöat, förkylningar suger.
Just nu sitter jag och lyssnar på lite bra musik och ska nog spela lite gitarr också.   
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0