Kärlek till helgen.


(Jag vill tillbaka till Paris! Fick plötsligt ett litet Parisanfall)

Efter en vecka i skolan är jag ganska trött. Har bestämt mig för att göra mitt bästa i skolan och verkligen gå in för det jag gör. Har gått ganska bra, nytt intresse för skolan faktiskt. Men så var det ju den där sista lektionen igår, sista lektionen på veckan är inte en bra lektion. Kunde inte koncentrera mig på något. Och det var ändå So som jag brukar gilla. 
Menmen, nu är det helg och tummen upp för det! Ikväll ska familjen ut och äta på resturang, och det kommer nog bli lyckat. Fint väder är det också! Har suttit ute nästan hela dagen och läst. Kärlek till helger!
Puss&Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0