I brist på bättre roligheter.



Tänkte ta en liten bild på mig själv idag, sen kom jag på att motivet inte var det vackraste. Håret uppsatt i en slarvig knut och mysbyxor och gammal t-shirt på. Så det får bli en vacker bild på våra otroligt inspirerande soffkuddar.
Har egentligen inget att skriva om, men har tråkigt. Den här dagen blir väl som alla andra dagar, vila för att på något mirakulöst sätt bli bra från förkylningen. Jag vill inte vara sjuk! Det är så tråkigt!
Vissa tycker att det är mysigt att få vara hemma och bara ta det lungt. Visst en eller två dagar är okej, men längre än så är det inte roligt!
Jag vill hitta på något skoj såhär i slutet av sommaren. Som att åka och shoppa i Stockholm!
Puss&Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0