How wonderful life is, while you're in the world.

Dagen har tillbringats först framför morgonfilm. Såg Moulin Rouge, den var väldigtväldigt bra!
Efter filmen åt jag lunch och sen bakade jag lite chokladsnittar. Dom blev ganska bra faktiskt, första gången jag gör småkakor så nöjd kan man ju få vara. De blev inte så fina, men goda. Och det är ju smaken som ränkas.

Imorgon kommer bli en superdag för då åker jag till Stockholm för att shoppa! Är sjukt taggad! Har velat åka dit ganska länge nu.

Här kommer en bild på chokladsnittarna! Bilden blev inte så bra, men jag är slö så jag orkar tyvärr inte ta en ny hehe...
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ser gott ut fridis! <3

2011-08-16 @ 14:28:24
URL: http://minnyablogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0