Have you ever done something you can't change?



Hejsan på er!
Ännu en dag av ingenting har gått. Jorå lite har det väl hänt, men inget speciellt. Känner mig lite piggare idag och jag har bakat lite enkla men goda chokladmuffins. Åkte ut en tur med mamma och pappa till ett fint ställe som heter smultrongården. Dom hade väldigt fina saker och jag blev förälskad i en klocka men den var liiiite för dyr, så inget fynd där inte. 
Efter den lilla åkturen blev jag jättetrött och var tvungen att gå och lägga mig igen.
Ajuste, såg på Singin in the rain idag också. Jag blev helt såld och ville själv börja steppa omkring och sjunga. Helt underbar film!
Puss&Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0