Det är måndag.


(Superduperultrasöta Eleonora, hennes leende är det härligaste)

Idag börjar en ny vecka. Startade dagen med en tröööött frukost och några dryga kommentarer till morgonpigga familjemedlemmar.
Fortsatte dagen i skolan, det gick väl okej. Var väl trött och hade ont i huvudet i slutet av dagen, men när händer inte det liksom?
Aja, efter skolan åt jag lite och tog det lugnt. Sen skjutsade snälla mamma mig till gitarren. Såå kul att det äntligen har dragit igång, dessutom ska jag få spela i en halvtimme istället för tjugo minuter! Var på väldigt bra humör när jag kom hem igen. Då gick jag ut med mamma och Kasper och sen har jag spenderat kvällen med att rensa ur min notpärm. Den var överfull.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0