Bokfrosseri.

Känner att jag bara vill ta tag i en riktigt bra bok och sträck läsa i timmar. Sitter och tittar på internet och hittar allt möjligt intressant. Sommaren är snart slut? Hur ska detta sluta?! Och pengarna måste sparas lite också!
Knepigt läge...



Alltså mina pengar går oftast åt till att köpa böcker. Jag frågade Kajsa en gång i bokaffären om det var okej att köpa böcker för femhundra kronor. Hon tittade på mig som om jag var galen. 
Men att läsa lugnar ner mig. Jag har älskat böcker i hela mitt liv och när jag inte kunde läsa så läste mina föräldrar för mig. Jag tackar dom av hela mitt hjärta att dom fick mig att bli intresserad av läsning. 
Puss&Kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0