Trött

Hallojsan
Nu sitter jag här och känner att jag är lite trött. Har spelat fotboll två gånger idag och dessutom spelat gitarr och stressat en del. Och så får man ju inte glömma skolan. Men glad är jag. Fast det var jag inte imorse. Jag var nära att sätta mig på golvet och gråta för att jag inte ville gå till skolan. Sömnbrist kanske?
Aja, uttagningen gick väl bra eftersom jag kom med, men det gjorde ju alla, så det var inte så konstigt.
Nu sitter jag och lyssnar på musik, tänkte att jag skulle börja lyssna från slutet på spelningslistan. Sen kom jag på att listan går ju neråt, så det blev bara en låt.
Jag har tyvärr inga bilder att bjuda på, och orkar inte tänka mer på det. Sorry guys!
Imorgon tänker jag sova läääääänge. Och sen kanske släpa med mig nån till stan om det är öppet. Jag behöver nya kläder... är i stort behov av en låååång shoppingrunda, typ i stockholm eller nått. Men det går ju inte. Men jag vill ha nått nytt att ha på mig till Valborg. Nä, nu tänker jag gå och lägga mig. Vem vet, jag kanske somnar med näsan i datorn.  
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0