Söndag


(För underbar)

(Bilderna från Weheartit)

Dagen började med träning på AD. Jättejobbigt, men är lite småstolt eftersom jag egentligen är ganska förkyld, och jag körde på ganska hårt.
Iaf så är jag helt död nu. Benen lyder inte riktigt.
Sitter och lyssnar på lite bra musik ^^ Tips!

Håkan Hellström-Fulaste flickan i världen
Håkan Hellström-Jag vet vilken dy hon varit i
My chemical romance-Bulletproof heart
My chemical romance-The ghost of you

Min familj är förkrossad över att jag har börjat lyssna lite på Håkan Hellström, Mohaha! Men hans texter är fina!
Snart är mitt nygamla skrivbord klart, mamma har målat om det och nu ska vi bara låta det torka och sätta på knoppar på lådorna, sen är det klart! Det kommer bli fiiint. 
Köpte en bok igår, forsättningen på Vampire Academy serien! Kan inte vänta tills jag får börja läsa den, men måste läsa ut Borta med vinden först.
Puss&Kram  

Kommentarer
Postat av: evelinaaaaa

min baaabyyyyy<3

2011-04-13 @ 16:15:16
URL: http://evelinupuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0