Orkar inte göra något seriöst


(Kroatien 2009, ska dit i sommar med Emma&famlij också ^^)

Gårdagen var Kunglig. Haha, nej men det var jättekul att spela på konserthuset. Var skitnervös innan och skakade i hela kroppen när jag gick ut från scenen, men asså det var så himla härligt när vi bara körde på!
Jag och Kajsa blev också kära i en kille där som spelar så sjukt bra! När han kom ut så höll vi på att svimma. Nej inte riktigt, men nära. Sen när han hade spelat klart så klappade vi längst av alla, haha!
Efter konserten så åkte famlijen hem och åt kinamat med farfar och mormor. Sen orkade jag inte göra mer och låg och tittade på något på tv. Jag kommer inte ens ihåg vad det var.
Idag har jag inte lust att göra något seriöst. Ska nog gå runt i tofflor och mysbyxor hela dagen. ^o^ 
Puss&Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0