Något som inte har gjorts på länge



Bilden från weheartit. Den säger allt just nu. Jag vill bara att morgondagen ska gå över utan att jag måste göra något och sen är det påsklov! Förstår ni hur härligt det blir att vara ledig en vecka??
 Aa, antagligen.
Har precis gjort klart ett litet pyssel. Gjorde faktiskt lite scrapbooking som har blivit över från någon ''Pysseldag'' för länge sen. Tog mammas och pappas bröllopsfoto och gjorde något fint med. Jag har inte satt fast fotot om dom skulle vilja göra något annat med det. Eller så kan man ju alltid sätta dit ett annat kort. ^^ men jag hoppas att dom blir glada.
Nu ska jag gå och packa för imorgon. Måste ta med mig alla kläder som jag ska ha efter fotbollen och massa.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0