Love of mine someday you will die, but I'll be close behind

Hallojsan!
Nu har mitt ny/gamla skrivbord flyttat in i mitt rum. Det har blivit ommålat från någon ful blå färg med mörkblått i kanterna till fin blanksvart. Jag har också fått en ny stol som är köpt på Bra&Begagnat, nyklädd och nymålad den också. 
Så här ser mitt rum ut nu. Ljuset blev konstigt för att solen lyser in genom fönstret. 





Det är bara lite sladdar och smågrejs som ska göras iordning, bl.a. knoppar till skrivbordet. 
Jag är gladisgladis! ^^ Nöjd tjej! 
Dessutom är det så fint väder ute, så nu ska jag nog gå ut och läsa lite medan mamma grejsar runt i trädgården. 
Så mysigt med vår!
Puss&Kram

Jag idag:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0