I'm trying to find my place, but it might not be here where I feel safe


(Drick kranvatten, sexig min...)

Idag på praon fick jag göra Biscotti igen och sen yoghurtpanacotta med blåbärs överdrag. Det var jobbigt att komma tillbaka efter en skön helg. Men nu är det bara några dagar kvar!
Jag lovar, prao har bara uppfunnits för att få ungdomar att längta tillbaka till skolan.
Aja, efter praon gick jag till pappa och satt där och väntade en stund. Tog sen fel på en hel timma och kom till gitarren en aaaaaning för tidigt.
Men det gjorde inget, fick ju lite snacktid med Kajsa. Har sett för många snygga killar på senaste tiden, var tvungen att prata med henne om såna ''allvarliga'' saker.
Imorgon blir det ännu en lång dag...suck...
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0