Städning och lite sånt krimskrams


(Bilden är ifrån i sommras, Kajsa och Jag med snygga solglasögon på Monki. Har nog lagt ut bilden förut tror jah, men det får bli en repris hihi)

Hejsan!
Idag har jag städat övervåningen. Sorterad min Mount Tvätthög och duschat. 
Just nu är min bror och resten av familjen på körkurs. Han ska ju börja övningsköra snart. Eller, när han har tagit kurser då. 
Jaja, just nu sitter jag i mysbyxör och blött hår och undrar lite vad jag ska hitta på. Jag är lite sugen på att titta på film, men vi har ingen bra. 
Ajuste! Igår såg vi på den nya versionen av Robin Hood. Den var inge bra, jag vet inte varför, men jag gillade den inte. Eller, den var väl okej, men, OKEJ! Jag babblar på som värsta blablabla, jag lyssnar på den låten nu föresten. 

Hihi, okej då, jag ska sluta. 

♥Puss&Kram♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0