Ska inte somna, ska inte somna, ska inte somna...Zzzzzzz


(En liten vacker bild på mina converse, jag lovar, dom är inte så rena längre)

Just nu sitter man och pluggar franska.
Snark...
Har ju prov imorgon. Och jag känner på mig att det INTE kommer att gå så bra.
Har haft så mycket nu att det bara inte går att hinna allt.
Hatar skolan. Den tar över hela livet!
Som idag t.ex
Kajsa frågade om vi kunde göra något och jag bah:
Ja!
Nej... Jag måste plugga franska.
Skolan förstör ju bara!
Okej visst, man har nytta av det i livet och blablabla...
Men just nu orkar jag inte längre!
Som lite topping på svenskaprovet nästa vecka så måste jag vara klar med kärlekstemat v.42 eftersom vi ska till USA, yippie!

Idag i skolan så hade vi lite svenska, engelska, hemkunskap och matte. Sen på slutet hade vi en kortkort idrottslektion. 
Efter det var det bara att cykla hem, äta, duscha och sen plugga plugga plugga. Har suttit med näsan i franskan sedan dess. 

♥Puss&Kram♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0