Planerings eftermiddag! ^o^


(Är det verkligen så? Ska vintern komma snart? En liten fråga bara, Vart FAN Tog Sommaren Vägen?)

Igår var jag ute och gick en sväng med Kasper. Jag önskar att jag hade en systemkamera för det var jättefint och skulle ha blivit jättebra på bild!
Jaja, jag kanske ska börja spara till en?

Idag hade vi planerings eftermiddag och innan det hade vi bara engelska, svenska och hemkunskap. På hemkunskapen gjorde vi äppelpaj, det var gott, men sen orkade jag knappt någon lunch. 
 
Nu har jag gått ut med Kasper och ska snart fixa till mina naglar, som inte är så fina.
Senare blir det kanske att hitta på något annat lite kul. Jag har kommit på att jag sällan är med kompisar nu för tiden. Det måste jag ändra på! Men det är svårt för det är så mycket i skolan och sen så måste jag ta hand om hunden och läxor och annat skit!
USCH! Nu blev det lite jobbit. Har inte tänkt på det så förut. 

hm... nu måste jag hitta nån fin färg att ha på naglarna.

♥Puss&Kram♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0