Mys med mer mys!



Igår så var det fredag. Först hade vi träning i skolan och sen klockan fem igen med laget.
Det gick ganska bra, asså, jag hade inte ont iaf.
Efter det så var jag jättekall och blöt. Men det gör ju inget.
Så när jag kom hem så åt jag tacos med familjen (jag var för hungrig för att duscha innan).
Sen tog jag en låååååååååång vaaaaaarm dusch. Sååå Nice!
Efter det så tittade vi lite på idol och åt glass.
Kan det bli bättre?
Nej, det kan det inte!

Nu sitter jag i mysbyxor, pappas gamla fleece och mina tofflor.
Det ösregnar ute så jag vet inte riktigt vad man ska hitta på idag.
Vi skulle kanke åka till farmor och farfar en sväng någon gång idag.
^¸^

♥Puss&Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0