Mamsen sjuk, jag trött, och sen så var det ju den där läxan...


(Haha världsbäst kvalité på bilden va? Men jag gillar mitt smile!)

Jaha, då var det onsdag då!
En så långtråkig dag har jag nog aldrig haft.
Arbetspass, No, Mentorstid, So, Franska och Ma på slutet. Så nu är jag ganska trött och sliten känner jag. Men mamma är ju hemma och är sjuk så jag ska nog inte klaga.
Dessutom känner jag på mig att jag borde göra läxan men orkar inte just nu. Kanske ikväll...eller imorgon...imorgon kväll...
Jaja!
Nu tycker jag att Emelie ska krya på sig också för hon gick hem innan vi ens hade börjat skolan.
Krya sötnos!

♥Puss&Kram♥

Kommentarer
Postat av: emelie

ne vilken söt bild! jag kommer inte i morgon heller:/ <33333

2010-09-08 @ 20:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0