Godis är livet!

Nu kommer världens mest ego-serie av bilder!






EGO! Jag tror att Beyonce's låt EGO är skriven om mej, eller hur?
Hihi!
Har väldigt tråkigt så jag leker lite med webkameran. Vilket liv!
Idag har jag först på förmiddagen varit på Marieberg med mamma och tittat runt lite. Bl.a så köpte vi bomulls-shorts till mej så att det ska vara varmt vid ljumsken när jag börjar spela fotboll igen, jag vill ju inte att det ska gå upp igen.
Iaf, så på eftermiddagen så åkte jag till Kajsa och hon,jag och hennes lillasyster Mathilda larvade oss rejält. Min mascara rann för att jag skrattade så mycket.
Sen tittade vi på Bratz! Den var asbra! HAHAHA!
 
Just nu sitter jag och har ont i huvudet och fryser om fötterna. Dessutom så måste jag stå emot att äta upp allt mitt godis.
Det är något som inte är lätt!
Ojojoj jag tror aldrig jag har varit så onödig som nu!
Men jag funderar på om jag dricker för lite eller nått! Jag har jämnt ont i huvudet!

♥Puss&Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0