Fredagkväll :)

Nu på kvällen cyklade jag och Kajsa till hennes pappa för hon skulle hämta sina tights.
Sen åt jag middag, Potatisbollar och kyckling det är grejor det.
^¸^
Senare så blir det fotbollskväll med pappa och resten av familjen om dom är intresserade. 
Kanske om vi mutar med glass?
Det är ju Em-kval, så då måste man ju titta!

En liten bild nu från förra sommaren, tagen av Emma, jag leker superhjälte (eller Usain Bolt kanske?)
Jag vet inte varför jag lägger ut den, men jag hade bara lust! Hihi!

 

Men jag hoppas att alla får en riktigt mysig fredagskväll! Och jag skojar inte när jag säger att jag absolut inte kommer att röra mig! Jag är för slö för det. Haha ^~^

♥Puss&Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0