Fredag igen!


(Bilden tagen med Webkameran så det är inte så bra kvalite)

Nu är det fredag igen!
Jag har inte gjort så mycket faktiskt. Vi hade först fotboll (som jag inte var med på), sen så hade vi Matte (det gick ganska bra), efter det Franska med glosförhör och sånt. Efter det lunch och sen idrott istället för No. 
En ganska bra dag i en kortare version.
Jag tror nog att jag ska sätta på mig mina mysbyxor och pappas fleecetröja nu. Det är myysiigt!
 
Igår läste jag ut min bok! 
Löftet, fortsättningen på Vapire Academy serien. Den var sååå bra! Jag satt helt chockad efter sista meningen! Det enda jag kunde tänka på var:
Åh herre JÄVLAR!
Ursäkta, men så var det faktiskt!
Jag tror nog att om dom blir bättre så kommer jag smälla av.
 Men nu har jag börjat läsa Metre 2033, vet inte riktigt om den är bra men min bror har läst den och säger att den är bra. Så jag får väl se!

Musiktips:
Regina Spektor-The Call

Puss&Kram♥  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0