Ä.N.T.L.I.G.E.N!

Igår var jag,pappa och farfar och plockade lingon i skogen.
Det var ganska kul faktiskt (kul, som i vi fikade massa).
Jag plockade lite till mormor också, eftersom hon inte kan gå och plocka själv.
Sen åkte vi hem igen och åt lunch.
På eftermiddagen så joggade jag och pappa till fotbollsplanen och spelade lite fotboll.
Det var bara ungefär fem minuter vi spelade, men skit samma!
Äntligen kan man spela igen!
Vi passade bara lite och drev bollen lite, men det var så himla skönt att få spela lite!
På kvällen så åkte vi till mormor och lämnade lingonen och sen handlade vi lite.
 För första gången i hela mitt liv handlade jag på Lidl.
Vi hittade absolut ingenting! Haha! Vi fick fråga vart ananasen låg och så visade det sig att den låg där vi först hade letat. Duktigt!
Aja, sen på kvällen tittade vi på balett på tv, och åt choklad.
Hoho! Vuxenpoäng till mej!
Asså, vi hade inget att titta på, för pappa ville absolut inte se på Fullt hus 2. (Där Taylor Launter är med)
 
Idag så har vi vart och hälsat på farmor och pratat lite med henne. Sen så har vi precis städat och nu ska vi fika lite och sen halv fem så är det träning på Bernh Arena.
Wiie! Fast jag ska bara...
OJOJOJ! Nu skriker pappa på kaffe, så nu måste jag sluta skriva.

♥Puss&Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0