Utbrott


(Nu tycker jag att jag förtjänar applåder som lägger ut den här bilden, ser ut som en tönt i mina glasögon, men såhär ser jag ut just nu, har haft ont i huvudet idag, så det underlättar med glasögon)

Plugghästen på G. Har precis ätit mat och gjort klart svenskan. Trodde aldrig det skulle gå men nu kan jag det!
Ojojoj, ni skulle sett mig, fick världens nervösa utbrott för att jag inte kunde banka in det i skallen.
Men nu är det klart (ääääääntligen).

Nu kanske jag ska göra klart kärlekstemat och sen titta på vänner. ^o^ Det får man ju inte missa!
Har sett alla avsnitt skulle jag tro men jag tittar ändå.
Och imorgon börjar Vampire Daries! Hihi!

♥Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0