Profildag och PLEM



Idag hade vi profildag i skolan. Tittade på någon dålig film på morgonen och sen blev det fotboll inomhus. Haha! Det finns inget annat att säga än att jag verkligen trivs bättre utomhus där det finns plats och inte går så himla fort. Jag är inte bra inomhus.
Men jag hoppas att jag vänjer mig. Det borde jag göra, men det ska bli kul att ha styreträning och kondition i vinter. Behöver lite av båda.
^¤^

Just nu sitter jag och lyssnar på Piña Colada Boy. Behövde en liten poppig&sommrig låt.
Gud vad jag saknar sommaren! Det regnar och blåser dagarna ut! Usch!
Som jag och Kajsa sa när vi stod på busshållplatsen:

- Shit va kallt det är!
- Ja fy!
- Det borde vara sommar tills julen, sen kan det bli 30 grader igen.
- Nej över nyår måste det vara snö också.
- Ja okej, hela veckan över jul och nyår ska det vara kallt och snö, sen kan det bli 20-30 grader!

Jag önskar att det var så, att man kunde hoppa över hösten och det slaskiga i våren. Men kanske skulle man bli trött på värme då?

Jaja, nu ska jag packa lite och lyssna på lite mer musik, sommarlåtar kanske.

♥Puss&Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0