Nananana every day, just like my skola stuck on replay


(En liten bild jag målade för ett ganska långt tag sen, nån som känner igen, Endumen från dunderklumpen? Hihi. Bilden kan ha lagts ut en annan gång, men jag kommer inte ihåg)

Idag var det skola igen då. Den rullade på som vanligt, jobbig och tråkig. 
På hemkunskapen gjorde jag och johanna världens godaste pasta och köttfärsås. Vi äger, men det är ju ingen nyhet. Haha!
På idrotten ägde jag ut Oscar på badminton. 
Okej nu ljög jag. Badminton är inte min starkaste sida. 
Imorgon har tjejerna sovmorgon från fotbollen! Wiiie! Så vi får börja 10.35! 
Nu ska jag dricka cappucino och göra franskan. 

Puss&Kram♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0