Klagomål


(Söt bild på mej och Kajsa)

Har fått klagomål för den dåliga uppdateringen av bloggen. Så nu får ni det!

I söndags vann vi matchen mot Eker men jag sträckte mej lite i ryggen så jag har lite ont. Kunde inte vara med på gympan igår. Men jag tror att det går över tills på torsdag så att jag kan vara med på piptestet eller vad det heter.
Idag var jag med Kajsa efter skolan. Vi gjorde lite läxor och dansade vår snygga dans. Haha! Fööör bra!
Har inte skrattat så mycket på länge! Vi fikade lite också och senare ska jag, kajsa och johanna åka och titta på pojkarnas dm-final mot KIF.
Ska bli kul, men sätter på mig vinterjackan, annars kommer jag frysa ihjäl.
Imorgon är det onsdag och det är världens sämsta dag. Men jag tror att jag kommer att hålla ut. Det måste jag göra för det är bara två veckor och fyra dagar kvar tills USA!!!!
Wiiie!
Så himla taggad. Dessutom har jag proppat mobilen full med bra musik så att jag kan stå ut att flyga i 14 timmar.
Typ som att åka till Luleå utan paus! Till och med längre!
Men jag längtar!

♥Puss&Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0