I can barely look at you



Nu är klockan nio och jag börjar halv elva!
Har haft mycket tid att göra mig iordning, så jag slipper stressa.
Ska väl kanske läsa lite och göra lite mer franska. Sen åker man till skolan och efter det till Ensembeln som äntligen börjat igen!
Har saknat flummet med de två underbara tjejorna!

Igår var jag på kvällsöppet med mamma och pappa. 
Köpte en plånbok, byxor och en mysdress. 
Pappa köpte en skjorta, mamma en mysdress hon också, och sen var vi tvungna att ha en större resväska till USA så vi köpte en sån också. 
Jag funderade på att köpa en väska, men sen kom jag på att jag kan köpa en när vi åker bort!
^¸^
Är man inte lite finurlig?

♥Puss&Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0