...

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅOIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII








Okej förlåt jag ska skärpa mej.
Jag har kommit på ite grejor om mej själv bara. Konstigt nog när jag tvättade händerna.

-Jag sjunger hela tiden
-Tyvärr sjunger jag inge bra
-Pappa säger åt mej att sjunga seriöst för då låter det helt okej
-Konstigt nog går det in i ena örat och ut genom det andra och jag kommer på mej med att sjunga lika oseriöst som förut.
-Klart att pappa säger att jag sjunger bra, han är ju min pappa
-Jag kom precis på att jag inte tror på honom
-BTW jag är en onormal liten person med sina egna privata problem
-Om jag skulle leva i en saga skulle jag nog vara en djup person som pratade peotiskt
-Vet ni varför föresten? Mina tankar går i helt andra banor än jag pratar
-Jag har fått för mej att jag ska bli brandman i kalsonger när jag blir stor
-Där lurade jag er allt!
-Jultomten är min stora idol!

Vafan är det med den här lilla rödtotten bakom datorn egentilgen?
Jag borde uppsöka hjälp. Kanske på ungdomsmottagningen?
Nej! Där gör man ju helt andra saker.

P.S
Varför jag skriver sånna här grejor vet jag inte. Jag är inte ens säker på om jag publicerar det!
Äh! Skitsamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0