Vem håller ni på?


(Har inga nya bilder, ska försöka att lägga in dom från USA i helgen)

Idag var det skola. Det började med matteprov (som inte gick bra) sen hade vi matte, språk och NO. På No'n tittade vi på en jätte tråkig film, somnade nästan.
Efter skolan åkte jag till gitarren och spelade jullåtar. ^o^ Kul!
Jag fick skjuts hem av kajsas pappa, haha, hade det trångt och mysigt i bilen. Tre gitarrer, ett bord, två väskor och massa påsar + Anders, kajsa och jag. Jag, helt mosad, Kajsa, mosad av ett bord och min axel.
Hihi ^~^

Ska ni titta på idol ikväll?
Vem håller ni på?

Ha en bra kväll!
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: ebba

minna lätt!

själv frida vem hejar du på?

2010-11-12 @ 22:51:57
URL: http://ebbasamuelsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0