Snö



Dagen började verkligen inte bra. Vaknade 9.10 och jag började 10. Men istället för att hoppa upp och kasta i mej en snabb frukost så ligger jag kvar och tänker:
Nämen! Hur blev det såhär? Ställde jag inte klockan? Har jag ställt om den? Nämen!
Hur smart är man inte då?
Sen går jag ner (helt utan att ha brottom) och tar lugnt fram frukosten och tänker:
Äsch då! Frukosten är dagens viktigaste mål, så varför ska jag skynda?
Åh! Det är noll grader ute, varm... Kanske det blir snö...
Vad är det med mig?
Går upp och sminkar mig och har fortfarande inte klätt på mig när jag ser på klockan:

ÅH JÄVLAR! JAG BÖRJAR JU OM 20 MINUTER!

fattade jag att jag var sen!
Pucko! Haha XD

Fick senare pulsa hem i snöstorm. Som tur var det inte fotboll idag, fast jag var taggad på att träna igen!
Nu ska jag göra franskan och plugga till idrottsprovet (jag var borta när dom gjorde det) dessutom måste jag repitera matten, ska göra det provet också, fast jag vet inte när, men måste förbereda mig lite.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0