Första advent


(Bild från förra klasskampen, i 7:an)

Igår på gick jag och Johanna på Harry Potter. Den var jättebra! 
Frida=Harry Potternörd 1# 
Har läst alla böcker mer än fem gånger (inte överdrivet).
 
Idag är första advent. Det är alltid lite småmyyysigt.
På morgonen var det fotbollsträning. Hatar att jag har varit borta så mycket. Det är verkligen skit alltihop, för jag är verkligen inte bra. Jag vill bara stå och hålla på med bollen och få tillbaka känslan! Men det går ju inte när det är så mycket snö ute. 
 Efter fotbollen gick man hem i snöstorm och kom in i huset med snö från tår till ögonbryn.
Sen duschade jag och åt och så har jag städat. 
Sen skulle jag göra So.
Smarty som man är så tog man inte med sig papprena hem! Aprumpa också. 

Puss&Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0