Matchdag med ''Zonen''!




Min nya/gamla Levin 1948 (i bakrunden min stolta tvätthög som jag ''ska'' ta bort, snart...)
Morfars gamla som jag har fått låna.
Inte världens snyggaste men va faen den går ju att spela på!

Idag var det matchdag med ''Zonen''
Det var kul, fast lite förvirrad var man och det gick inte speciellt bra heller. Men jag förväntar mig inte att jag ska komma med till fellingsbrolägret. Efter det var det hem och duscha i 40 minuter. Jag var lite kall. Sen åt jag och mamma och efter det cylade vi ner till farfar och hälsade på farmor som har kommit hem för några timmar. Jag älskar dej farmor!
Nu har man suttit och nördat gitarr så fingrarna är förstörda.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0