Home sweeeeet home!



Jag vet att det är en överredigerad bild men jag hade ingen annan.

Igår kom man hem ifrån Fellingsbrolägret.
Det var kul, fast vi hade bara en träning och två matcher eftersom det öste ner hela helgen.
Själv blev man fjorton i fredags och det firades genom att alla 80 tjejer på lägret stod och sjung för mig.
Jag tror aldrig att jag har skämts så mycket.
Men det blev en del seriöst snack sista dagen också.
Anorexia.
Jag måste bara säga att, SNÄLLA.
Om ni tycker att ni är tjocka eller känner att ni bara ska ''skära ner'' lite på maten, Gör Det Inte!
Det är lika med: Jag vill dö!
Så snälla jag ber att ni aldrig ens ska fundera på det!

Igår kom jag iallafall hem vid halv fyra skulle jag tro. Då satte jag mig bums med ett cola glas och en chokladkaka och solade. Vi hade godisförbud så jag förtjänade det faktiskt. 

Idag
Kommer släkten på fika och firar mig i efterhand. Det blir:
Kladdkaka och jordgubbar, mums
+
kakor och dricka.
Puss&Kram
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0