Hjärnskakning



Ett tag sedan jag lade upp nått på bloggen nu. Men jag har en enkel förklaring. Ni har säkert redan gissat varför.
 Jag fick hjärnskakning. Men nu är man tillbaka igen. Martin snälle bror har laddat ner tre filmer till mej och jag tittade på en av dom igår.

Blood Diamond;10 av 5
Ja, den är så bra!
Ett måste. Jag har sagt det förut minns jag, men! Den är så otroligt bra! Mwa! Puss på den!

Nu har jag även hittat en ny bra låt som jag lyssnar på.

Mariah Carey;Angels cry
Mycket bra. Lite sorglig och mysig!

Puss&Kram

P.S. Imorgon är vi lediga från skolan och då ska jag vara med Ebba. Tar kanske lite härliga sommarbilder.

Kommentarer
Postat av: ebba

såååååå finnnnn!<3333333

2010-05-25 @ 10:21:12
URL: http://ebbasamuelsson.devonte.se
Postat av: frida

tack så mycket :)<333

2010-05-25 @ 10:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0