Boktips!

För alla som läser lika mycket som jag måste jag rekomendera vissa böcker:

Vampire Academy:
-Törst
-Fruset Blod
-Skuggkysst (ännu inte läst)
Älskar böckerna. Läste ut Fruset blod idag. Helt otroliga!

House Of Night:
-Vampyrens Märke
-Sveket
-Utvald
Tja, även dom här bäckerna handlar om vampyrer. Men jag gillar dom! Grät floder när jag läste sveket!

Temeraire:
-Hans Majestäts Drake
-Jade Tronen
-Svartkrut och Eld
...
Vet inte om jag har skrivit dom i rätt ordning. Det finns fem böcker i samma serie och den senaste har precis kommit ut, heter: Örnarnas Triumf (har inte läst än). Alla böcker är spännande och handlar mycket om vänskap.

Twilight:
Jag ska inte skriva så mycket annat eftersom nästan hela världen har läst bäckerna. Dom Äger!

Som ni kanske märker är jag en fantasynörd! Men strunt i det! Jag är mej själv!
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0