Torsdag

Hej!
Idag hade jag en efterlängtad sovmorgon. Inte kanske världens längsta (9.10) men bättre än ingen alls! Steg upp och gjorde mej iordning och lite sånt. Sen gick jag iväg för att möta Kajsa och gå till skolan. Hade sista volleyboll lektionen idag. Buhu! Det har faktiskt varit jättekul med volleyboll! Konstigt nog... Jag brukar inte vilja ha idrott men jag tyckte faktiskt att det var riktigt kul. 
Efter idrotten hade vi NO. I Hate It! Så himla tråkigt. Jag sitter mest och lyssnar med ett halvt öra och dagdrömmer och sommardagar. Längtar så till sommaren!
Efter no'n hade vi svenska och sen lunch. Efter det var det språk. Tittade äntligen klart på den där tråkiga filmen! Yippey!
Dagens beslut: Försöka att sluta svära så mycket!
Puss&Kram   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0