Tisdag

Okej jag vet att jag inte har varit så bra med bilder på senaste tiden men det går inte att ladda upp! Aja ni får nöja er med en text om min tisdag. Och det är inte dåligt!

Började med en stressande morgon. Fortsatte med en tråkig franska lektion. Våran riktiga franska lärare har typ brytit nyckelbenet så vi får ha Ragnhildur istället. Suck...
Sen fortsatte dagen med bild, det var kul fast jag klottrade mest. Sen hade vi so och då gjorde vi film om framtiden. Fast våran grupp har precis börjat skriva repliker. Ska vara klart senast onsdag nästa vecka. Yippey!
Sen hade vi matte med en vikare som tog världsrekord i undervattensmonopol för ungefär tio år sedan! Har träffat en världsmästare! Det gör man inte varje dag!
Sen fortsatte plågan med lunch och sedan so igen. Inte nog med det, jag och några kompisar var tvungna att cykla till fotbollen! Inte kul. Isigt, slaskigt, totalt utmattande!
Sen plågades jag ända hem och då åt jag upp hela kylskåpet eller nått. Duscha och sen på med myskläder och äta mat och nu ska jag fortsätta mysa, för imorgon har vi studiedag! SOVMORGON!
Puss&Kram   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0