Onsdag, Studiedag!

Idag var det studiedag! (som jag redan nämt tre gånger)
Började med att jag vaknade upp och läste ut min bok. Hm... jag måste hitta längre böcker!
På förmiddagen gick jag och kajsa ut med kasper. Sedan åt jag lunch och sen (efter mycket ringande) så åkte jag och kajsa till eve. Vi bakade chokladbollar. De tog slut väldigt snabbt på nått konstigt vis! Sen satt vi en stund vid datan och sen gick vi ut och tog kort. Mina fötter höll på att dö men det var kul i alla fall. Sen gick vi hem till eve igen och satt en liten stund vid datan och laddade in bilder, efter det åkte jag och kajsa hem och diskuterade väldigt intressanta saker... När jag var hemma åt jag och tittade lite på tv. Imorgon är det skola igen, men tack och lov har vi sovmorgon. 
Puss&Kram  

Idag har jag insätt att det faktiskt inte är något som läser min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0