Lady Gaga!

Nu var det ett tag sen man la upp något.
Har väll inte vart på bästa humör, ville inte att det skulle bli tråkit att läsa. Men nu har man goda nyheter!
8 maj ska jag, emma, mamma och annelie på lady gaga i stockholm, globen!
Fick reda på det igår! Det är min tidiga födelsedags present. Mamma fick ett sms av annelie där det stod: vi följder gärna med. Och sen dess har jag tjatat hål i huvudet på mamma och undrat vad det var. Så sa hon igår: Jag och pappa har en tidig födelsedagspresent åt dej. Så gick hon upp och hämtade en liten mapp där det stod ticnet, och så tar man upp fyra "gyllene" biljetter där det står: LADY GAGA STOCKHOLM;GLOBEN
Jag blev så glad att jag höll på att spricka och nu längtar jag mej tokig!
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0