Freeedag!

Dagen har varit ganska bra. Bra humör, fint väder och (konstigt nog) ganska bra mat i skolan. På morgonen hade vi arbetspass, övade till franska-provet som gick sämst. Men men, jag var klar först om det räknas. Efter franskan hade vi matte. (Jag suger föresten på algebra och ekvationer)
Efter det lunch och sen fotboll. Smart som man var så tog man med sig två underställströjor och glömde byxorna. Men det gick bra ändå pågrund av det ''varma'' vädret. Träningen gick också bra, för första gången på länge. Det var riktigt kul! Sen hem och äta, duscha och sen mysa ute på altanen med pappa. Tog varsin kopp kaffe och en bulle. Det sitter aldrig fel. Sen hämtade jag en bok och satt där i några timmar och mös under en filt. Riktigt mysigt. Ikväll ska jag och familjen titta på let's dance. Men fy pyton för Willy! Stefan skulle ha gått vidare istället för han! Vad tänker svenska folket egentligen? Jag önskar att man kunde rösta minus! Det skulle vara riktigt bra. Kanske ska uppfinna ett pogram där man röstar minus istället för plus. Haha, jag och mina fantasier. Vem vet det kanske skulle sälja bra?

Idag har jag insätt:
- att jag har linnemani. Jag har ungefär hundra linnen!
- att ingen läser min blogg, men det strunar jag i! Det är bra att få skriva av sej ibland! Alla som läser kan ju komentera vad ni tycker om den så får jag se hur många det är. Säkert högst en men i alla fall!

Idag är jag:
Så himla lycklig! Vårkänslor?

Puss&Kram   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0