Fredag! YES!



Fredag idag! Som man har längtat efter helgen!
Dagen började med att säga grattis till Alicia som fyller 14. Grattis!
Sen hade vi arbetspass och jag fortsatte att skriva på min skapelsemyt som vi jobbar med i svenskan. Sen hade jag franska. Inte så kul. Hade förhör och tränade på klockan. Yippey... har prov nästa fredag.
Efter franskan var det matteprov i procent. Det kändes bra så då kommer det antagligen gå jättedåligt. Så är det jämt. Man tycker att det gick bra och att man ska få bra betyg och sen... fail!
Aja efter det hade vi lunch och sen fotboll på soliga karlslundsarena! Det kändes som sommar (förutom snöhögarna omrking planen). Inte ett moln på himlen!
Jag gjorde iallafall bort mej totalt så man får hoppas att jag kommer i form snart. Som om det någonsin skulle hända...
Efter skolan blev det till att stressa hem och sen åka till gitarren och spela. Sen tog jag och Kajsa farväl och lämnade gråtande varnadra. Nej, så var det inte men jag kommer att sakna henne när hon åker till Egypten!
Puss&Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0