Första doppet!

Midsommaren firades i Krister och Annelies sommarstuga. Det var mycket roligt, men jag har inte fått några bilder än. Men jag och Emma doppades oss i sjön och det blev första doppet för mej. IIIIskallt! Brr...
Men då var iallafall gjort.
Efter doppet så blev det eftermiddagsfika med mycket goda kakor. Och sen tog jag och Emma lite kort. Vi skrattade mycket!
Maten var riktigt god. Jag tror det var den godaste Midsommarmaten jag har ätit på länge. Och efter det blev det lite fotboll med killarna och sen spelade vi kubb.
Till efterrätt fick vi tårta. Marräng, grädde och jordgubbar sitter inte helt fel!

Dagen efter bjöd vi hem släkten och åt lite fika och jordgubbar såklart! Mm... det går ingen nöd på mej.
Idag har jag läst ut min bok, så nu sörjer jag. Men imorgon ska jag vara med Kajsa och det blir kul!
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0