Oh Yes!


(Bilden är på mej och Ebba, det har absolut inget att göra med texten, men jag tycker ebba är så fiin)

Igår joggade jag och pappa ner till Lugnet och spelade fotboll. Tyvär så var det så att förra veckan i Luleå så sträckte jag mig i låret, eller det tror jag iallafall.
Och igår så fick jag ont igen på samma ställe så vi kunde inte spela så länge och nu har jag svårt att gå.
Så nu gäller det bara att vila och hoppas att det inte återkommer efter det.
Men nu till de bra nyheterna!
Imorgon åker vi till Stockholm! Martin mår bättre.
Yes!

Och Yes igen!
Har precis fått reda på att det kommer en Pirates Of The Carribien 4! Höhö! Det hade jag ingen aning om!
Och ett tredje Yes!
I eftermiddag ska jag vara med min saknade Kajsa!
Dagen är ett stort Oh Yes!
Förutom att jag har ont då, men skit i det!
♥Puss&Kram♥

ρ.$ Jag söker efter ackorden till Storebror med Laleh, har försökt att liste ut det själv, men jag har inte kommit så långt. Så om någon har dom så skule jag vara tacksam om den personen kunde skriva ner sidan!

Kommentarer
Postat av: ebba

jag säger att vi är söta!:O

2010-07-23 @ 17:21:14
URL: http://ebbasamuelsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0