Morgonpigga elektrikergubbar, Nej Tack!


(Bilden är ifrån Kroatien, det var otroligt vackert när vi köpte oss en tur rafting)

Vaknade klockan halv nio av att elektrikern borrade i väggen och vovven stod och ylade tillsammans med oljudet. Jag fick med mej hunden upp så att han visste att jag var hemma och sen försökte jag sova igen. Vilket är omöjligt när man har en borr i öronen. Just nu är jag lite sur (vilket jag oftast är på morgonen) så jag orkar absolut inte gå ner och prata med honom. Jag ''Sover'' fortfarande. Fast till hans försvar är han riktigt snäll men jag orkar inte just nu. Han kunde väl ha valt en bättre tidpunkt.
Så nu tänker jag krypa ner i min fåtölj under täcket och titta på något mysig film. I tysthet...

Puss&Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0